beerrff
Merhabalar, benimde aynı şekilde başladı canım.
Kızım ne yapsam çok güzel iştahla yerdi, birden yememeye başladı, sonra ateş ishal derken dişden olduğu belliydi ama ateşi yüksek diye doktora götürdüm, viral enfeksiyon varmış ilaç verdi.
Şuan 1 hafta oldu sevdiği şeyleri bile yediremiyorum ağzını açmıyor,ilaçları zorla veriyorum o kadar huzursuz ki ağlıyo kucak istiyo, sanırım alt dişin diğeride çıkacak şimdide onun sıkıntısını çekiyor gibi 😕
Ateşi 38’i geçecek olursa sende bi götür istersen muayeneye