Kizlar merhaba bebegim 2 aylik uyanik oldugu surelerde ona sarki soyluyorum bol bol konusuyorum bazen kitaptan gorseller gosterip okuyorum cingirakli oyuncak salliyorum eline bir seyler tutturmaya calisiyorum. Yuz ustu durmaktan hic hoslanmadigi icin tummy timei nadiren yapiyorum. Bazen ayna karsisina goturuyorum bol bol dokunup opuyorum.
Butun bunlarin disinda neler yapabilirim oneriniz var mi yoksa bunlar yeterli mi? Ve ayi ilerledikce ekstra neler yapabilirim bebegimle?