esrakaya47 Kızıma ilerde hatıra kalsın anı kaldın dıye her yeni aya girdiğinde konseptli fotograf çekiyorum yenı ayına girdi verebileceğiniz fikirleriniz var mı neyle çekeceğime dair ben birşey bulamadım ya:(
bisenakillisinzaten esrakaya47 aylık plaklar aldım. Peluş halinin üzerinde onlarla çekiyorum l. Konsept yapmiyorum