1-2 haftadır böyle. Dokununca kuru, tapur tupur dokusu var. Duş aldıktan sonra geçiyor gibi sonra tekrar başlıyor. Kulakları, kulaklarının arkası falanda böyle hep derisi kabul bağlamış gibi normal mi? Cilt yapısı mı kuru acaba ondan mı? Doğduğundan beri yanaklarından da öpmüyoruz/öptürtmüyoruz
