Selamben_ eşim nöbet usulü çalışıyo evdeyken o tutuyor ben yapıyorum yer yatağı yaptım yatarak emziriyorum o şekilde ilk uykusunu 1.5-2 saate yakın uyuyor o ara ev işi yemek herşeyi jet hızıyla yapmaya calısıyorum süpürge falan seviyo şuan için korkmuyo uyandıgında da süpürge falan calıstırıyorum. Hiç durmazsa kanguruyu sırtıma takıyorum biraz önümde biraz sırtımda iş yapıyorum 🥲