yigitttmomm Çok kaliteli görünüyorlar ucuz ve kargo bedava yurtdışından geliyor sanırım hiç alışveriş yaptınız mı acaba güvenilir mi
novamom yigitttmomm annem yaptı kardeşime bikini takımı ve kendine tişört aldı göründüğü gibi geldiler
NmalkoC yigitttmomm biz geçen hafta yapmıştık 2 gündür gümrük kontrol aşamasında bilgi alamazsanız geldiğinde bilgi veririm sadece çok fazla ürün sipariş etmeyin 4.5 parça en fazla ablam almıştı daha onceden problem cıkmadan 10 gün civarında gelmiş
Alya-Sena yigitttmomm bende 4 5 parca ufak tefek biseler siparis verdim gorundukleri gibi gelirse devam ederim almaya ordan
senaatuncc yigitttmomm Ben aldım 2 mayo 1 simit 1 sandalet 1 yüzen balık 1 suluk aldım hepsi görünenin aynısı geldi ve çok güzeller
yigitttmomm NmalkoC Anladım teşekkür ederim. Ürünleriniz gelince bu posta yazabilir misiniz rica etsem
NmalkoC yigitttmomm canım urunlerim geldi bugün 17 gün sürdü ama hepsi fotoğrata nasıl gözüküyorsa o şekilde geldi
gamzeyv Bugün aldım. Oğluma oyuncak suluk terlik vs fiyatlar gerçekten çok iyi bakalım nasıl gelecek memnun kalırsam daha da almayı düşünüyorum
senaatuncc yigitttmomm Siz de görün kafanızda soru işareti kalmasın sorunsuz ve kaliteli geldi hepsi 🥰
Ygmr124 Elifin-annesi evet yoksa gümrükten geçmez bende bugun bayagı bir oyuncak aldım inşallah gümrükte sorun yaşamaz çok güzel oyuncaklar var ve fiyatları inanılmaz uygun
senaatuncc Elifin-annesi Kimlik bilgileri bütün yurtdışı alışveriş sayfalarında oluyor. Ben sipariş verdim sorun yaşamadım fotoğraf da paylaştım bakabilirsiniz. Sorun yaşamazsınız yani Kimlik numarası sadece gümrük için gerekli
Ygmr124 Elifin-annesi yok sanmıyorum zaten ordada yazıyor gümrükten geçmesi için tc kontrolu yapıyolar o amaçla alınıyor