Meltem345 çoooooook normal. ben de bazen bir köşeye çöküp ağlıyorum sadece. insanız ya, bunalmak o kadar normal ki. bazen sadece kendimizle ilgili şeyler bile çok yorucu olabiliyorken, henüz iletişim kuramadığımız ve bizim sorumluluğumuzda olan küçük bir bireyle tüm gün ilgilenmemiz gerekiyor. anne de olsak insanız günün sonunda. kendinize hiç yüklenmeyin. gönül ferahlığı diliyorum hepimize 🤲🏻🖤