Kızlar merhaba kızım 16 aylık ve 3 gündür saçında kepek görüyorum ne alaka diyorum kendi kendime ama sorduğum bir kaç kişi bu normal diyor sizce normal mi ? Şampuan olarak dalin kullanıyoruz kepek olmaması için hangi şampuanı kullanmam lazım ya da bu kepeğin gitmesi için ne yapmam lazım önerisi olan var mı ☺️