Adetimin erken sökülmesi için civanperçemi çayı içmiştim, ben içince ilk günler bol bol gelip erken bir şekilde söktürüp biteceğini sanıyordum fakat öyle olmadı, normalde ilk 3 gün bolca olmama rağmen çayı içtiğim için sanırım lekelenme şeklinde geldi başından beri ve kısa zamanda bitti. Yıkandım fakat birkaç gün sonra azar azar yine geldi. 10 gün dolmasını bekledim bu defa doldu yıkandım. Bugün 11. Gün yine gelmiş. Bu özür mü değil mi sizce?