Normalde lisans mezunu öğretmen bir anneyim ama ülke şartları ve küçük bir ilçede evli olmam dolayısıyla ücretli öğretmenlik dışında bir çalışma hayatım olmadı. 3 yıl kpssye girdim bıraktım en güzel yıllarımı artık sınavlarla geçirmek istemedim bölümün maalesef zor atama alan bir bölüm. Sonra evlilik çocuk, çocuğuma 3 yaşına kadar bakayım derken çalışmadım hiç. Çok şükür eşimin durumun iyi. Bir dediğimi iki etmez, elimde iki adet kredi kartı, arabam vardır. Şimdi ikinciye hamileyim 6 aylık bir 2-3 yıl daha onunla ilgilenicem. İlk oğlum artık 4 yaşında ve okula başlayacak. Ve ben artık çalışmak, bir şeyler üretmek istiyorum. Kendi param olsun, kendim para kazanayım, geleceğimi garantiye alayım istiyorum. Ama nedense yıllarım boşa gitmiş gibi hissediyorum. Öğrencilik hayatımda da hep çok çalıştım hala açıktan çocuk gelişimi okuyorum bitecek bu yıl. Kendimi hiç boş bırakmadım hep eğitimler aldım ama bir iş yapmayınca da hepsi boşa gidiyor gibi hissediyorum. Benim gibi var mı aranızda, 35 yaşından sonra çalımaya başlayan, neler yaptınız, nasıl adapte oldunuz?