mga123 Kesinlikle biberona alıştırma. Malesef annelik böyle birşey canım kızım 5,5 aylık hala gecede 4-5 sefer emiyor doktora sorduğumda ileride 7-8 kez bile emdiği olacak dedi. Ben hiç bir zaman gece sütünü azaltmadım kızımın çünkü gece sütün içinde büyüme hormonu olurmuş bebek için çok faydalıymış. Ben şöyle rahatladım biraz daha 5 aya kadar her meme istemesinde kalktım emzirdim. Fakat çok emmeye başlayınca yanıma aldım istediği anda göğsümü açıp veriyorum bu şekilde biraz daha rahatladım