ednurr77
Haklısınız bende ilk yolculukta öyleydiim, ama ben stresli oldukça kızımda daha kötü oluyordu. Psikolojimiz çok yansıyor bebeklere yaa
Şimdi bile ben yolda napcaz nasıl geçecek diye telaş yaptıkça kızım ağlama krizine giriyor arabada çok bunalıyor. Bir de canım ben yanıma reflü yatağınıda almıştım, pusette bunalırsa sıkılırsa rahat yatamazsa diye, bi yarım saat falanda puseti ön koltuğa koydum, reflüye yatırdım yanıma onda da rahat oldu ama tabiiki yolculuk için puset kadar korumalı değil.
Ama bazen çocuk durmayınca yolculukta her yolu deneyebiliyorsunuz.
Biz 3-4 ayda bir memlekete yolculuk yapıyoruz, halen farklı farklı şeyler arıyorum arabaya alışamadı hala