Kızlar bebeğimin cildinde resimdeki gibi bir leke var arada bir kanıyor kabuk bağlıyor sonra yine kanıyor her gün nemlendiriyorum ama hep aynı döngü. Doktor egzama dermatit olabilir sürekli nemlendirir diyor ama bir türlü geçmedi. Başına gelmiş olup çözüm bulabilen var mı?
