ceylan34 benim bebeğim de 13 ay 1 haftalıkken yürüdü, elinden tutunca çok güzel yuruyodu ama elini bırakınca hemen oturuyodu. Yürümeden ayakkabı almam diyodum aldım dışarda yürütmeye çalıştım , evde yürümesi için koltuğa yakın sandalyeler koydum üzerlerine oyuncak, yürüye yürüye gitti aldı , evde çorapsız olması daha sağlam basmasına ve daha az kayıp düşmesine sebep oluyo çorapsızdı evde. Bize böyle yaparken bı gün kardeşim elinden tutup yürüttü elini bırakıp kendi bı kaç adım attı dusmedigini görünce bı dahakine daha çok adım attı, yabancı biri yürütmesinin etkisi var mıdır bilmiyorum tam :) böyle