Öncelikle belirteyim ki; babası istemese ben hiç yaptırmazdım, ilerde kendi kararına bırakırdım. Ama sünnetin sağlık açısından faydaları da varmış, neyse. Bunları bir kenara bırakırsak biz 2. ayda yaptırdık, yapıdan kaynaklı herkeste olmuyor sanırım ama bizimkinin pipisi içine kaçtı 😅 baya üzüldüm araştırdım, başka doktorlara götürdüm. Yanlış yapılan bir şey yok ama biraz tombik bebeklerde olabiliyormuş 2 yaşında vs hareketlendikçe ve o yağ dokusu eridikçe geçiyormuş. Şu an bebeğim 7 aylık hala pipisi içine kaçık durumda ve her ne kadar söylenilen masajları her gün yapsam da her altını açtığımda pipisini ortaya çıkarsam da deri yapışmış, geçen başka bir cerraha yapışıklığı açtırdık, ama yine de çok ağladı canı yandı bir kaç gün, herkesin başına gelir demiyorum ama bizim başımıza geldi malesef.