Kızlar benim 2 doğumda 3 cocuğum oldu ilk doğumum ikizdi şimdi 8 yaşındalar birde 16 aylık bir oğlum daha var 2 doğumdada sezaryen oldum ve bağlatmadım tüplerimi eşim izin vermedi ama en son 16 aylık oğlum canımıza okuduğu için eşim bağlatsa mıydık acaba falan dedi sonradanda bağlatılıyo böyle bağlatan var mı aranızda nasıl bi süreç acaba ??