@karakaya00 bizimde doğuştan kulakta et beni var, ultrasonla bakıldı bi problem görülmedi. Böbreklerle ilgili problem var mı yok mu diye bakılması gerekiyomuş sanırım. Tabi oğlum 2 yaşına girecek bir hafta sonra. Cildiyeye birkaç defa götürdüm, şuan küçük oldugunu ve büyüyünce aldırabileceğimizi söylediler. Hala duruyor hem kulak hem yanak kısmında var