Bebeğim 6 aylık . Geçen çarşamba ağzında beyazlıklar var diye götürdük , aft çıkmış dedi , bir damla ve calpol verdi ateş yapabilir demişti. karbonatlı su ile temizleme de yaparsın dedi Ancak hiç geçmedi aksine çoğaldı . Bugünde ateşi var 37,8 . Duş aldırdım ince giydirdim zaten evde klimada var. Evin sıcaklığına 22derece . Doktora götürsem mi acaba yoksa calpol versem mi ? Ateş aft yüzünden mi olmuştur yoksa başka bi sorun olabilir mi ? Geçen cuma da 6aylıl aşılarını olmuştu ama ateşi çıkmamıştı