Eylul301023 199887 üstünde adetin 1.gununde başlayin yazıyor ama doktorunuza sorun kesin emin olmak için
askbebegimmbenim 199887 adetin ilk günü başladım ara vermeden kullanıyorsunuz. Bu hapta ara yok bitince hemen tekrar alıp devam ediyorsunuz
199887 aysebb bebegim bir yasina girecek daha adet olmadim kullanabilirim o zmn adetli olmak şart değil
aysebb 199887 Evet evet. 8 aydır bende olmuyorum 8 ay oldu doğum yapalı 3. aydan beri kullanıyorum. Bende kilo, sinir, kanama vs yan etkisi olmadı hiç
Themom_ 199887 Regl olmayı beklemeden 40 kontrolümden hemen sonra başlamıştım 13 aydır aynı şekilde devam ediyorum
gizemkili 199887 ben doğum yapalı üç ay oldu bana adet olunca başla dedi doktorum ama hala olmadim beklersem ooo bende başladım adet olmadan
feyzasmother Zumra_Fatma Hadi ya bu Korunma işi ne kadar zor ya keşke bu dünyaya çocuk getirmek güzel olsa da hiç korunmasak 🫣