yellowmom8 19 aylık olduk kızım bu ara sürekli çişini söylüyor rahatsız olup bezini hemen almamı istiyor ablası 22 aylıkken bırakmıştı 19 ay cokmu erken iki veya iki buçuk yaşı beklemelimiyim bu aylarda bezi bıraktıran bebek anneleri yardımcı olabilirmi ?
Kadifemsii yellowmom8 denemekte fayda var bence . Lazımlık varsa hemen deneyin derim . Benim kızım da 2 yaşında bende bu hafta başlayacağım
tubasd yellowmom8 önünde abla örneği varsa daha kolay olur bence üstelik sinyal veriyor bence deneyin
Aslicamm yellowmom8 benim oğlum da kakasını o dönemlerde söylemeye başlamıştı ama ben diğer başka sinyaller olmadığı için beklemeyi tercih etmiştim :) belki lazimlik alıp ya da adaptör alıp aşinalık olsun diye arada ona tutabilirsiniz bez dışında bi şeylere tuvaletini yapabildiğini de görmüş olur