Aylinaydemir35 benimkide ekim doğumlu. Ama hazır değil açıkçası. Sizinki ilk seferden çişini yaptıysa hazır demek ki. Ben denedim bi kaç defa klozete yapmak istemiyo çişini. Daha kaka, çiş, pırt birbirine karıştırıyo mesela. Ben seneye yaz başında başlamayı düşünüyorum. 30 aylık falan olmuş olacak. Zaten ideali 30.aydan itibaren deniliyo