Dream64 Kullananlar memnun musunuz ? Köpük yapıyor mu güzel. Okka iyi diyorlar ama çaycım Karaca takım daha hoş durur sanki
tubasd Dream64 Karaca’nın hatır olması lazım közde kahve vs olanı var hediye gelmişti anneme çok güzel sadece kozdekini kullanıyorum ona gittiğimde kopugunu inan takip etmedim çünkü kahveyi köpüklü sevmiyorum