Bexsero birinci doz vurulduktan 2 ay sonra 2.doz vurulacak diye konuştuk ama oğlum o ara hasta oldu erteledik bayramdan sonraya sonra tekrar hasta oldu ve 18.ay aşılarıda oldugı için bu hafta 18.ay aşısı vurulacak ve 1 ay sonra bexsero 2 doz olacak birinci ve ikinci aşı arasında yaklaşık 4 ay oluyor bir sorun olur mu var mı böyle bir durum yaşayan ?