Bebeğim 21 aylık oldu. Aynı zamanda tatilden geçen hafta döndük. Tabi tatilde yeme içme, uyku, ekran gösterme bütün düzenimiz bozuldu. Bu garip hali tatile gitmeden ufaktan başladı döndük katlanarak hala devam ediyo. Kucağımda sarılıyoruz birbirimizi öpüyoruz gayet normal birden saçlarımı çekmeye başlıyo. Bebek arabasında oturuyo sıra bekliyoruz elimi tutmak istiyo tutuyorum 2dk sonra birden durduk yere elimi ısırıp kanatıyo. Bişeyi yapamayınca avazı çıktığı kadar bağırıyo resmen sinir krizi geçiriyo kendi çapında. Parka gidelim diyo gidiyoruz ne kayıyo ne sallanıyo merdivenleri inip çıkıyo sürekli bi memnuniyetsizlik ordan oraya yürüyüp duruyo boş boş. legoları takamayınca, bişeyin kapağını açamayınca falan sinirleniyo. ilk defa kendini tokatlayıp kulaklarını çekiştirirken gördüm çocuğumu hele uykusu falan geldiyse felaket oluyo. Bunların hiç birini asla yapmazdı bu aya gelene kadar bi kere saçımı çekmişliği ısırmışlığı durduk yere sinirlenip bağırmışlığı yok. Bunlar 2 yaş sendromumu yoksa tatilde 3-4 defa 10dk kadar sevimli dostlar izledi onun etkisi mi🙈 şok içinde çocuğumun içinden çıkan van gölü cenavarını izliyorum😂