Oğlum 6. Ayına yeni girdi. 15 günden fazladır kaka yapamama problemiyle uğraşıyoruz. Doktor fitil verdi 4 gün arayla kullandık sadece fitil kullandığımız günlerde kaka yaptı onun haricinde karnında sertleşme ya da aşırı bir huzursuzluğu yoktu. Kan tahlili temiz çıktı fakat doktor dulcosoft şurup verdi fitilide bir süre kullansın dedi çatlak olmasından endişe ediyorum ben dedi. Arada çok ıkınıyor ama yapamıyor kakasını gaz çıkartıyor. Bazı doktorlar bu aylarda kabız olmaz bebek kaka yapmaz bu da normal diyor. Var mı böyle bir durum yaşayan? Ek gıdaya yeni başladık