Arkadaşlar bebeğimi emzirdikten sonra fırsat bulursam sağmaya çalışıyorum ama süt çıkmıyor acaba sütüm mü yetersiz anlamadım bebeğim uyusa yada dursa daha çok sağıp arttırmak istiyorum ama maalesef durmuyor bende fırsat buldukça yalıyorum sadece bi düzenim yok