tanem03 Arkadaşlar merhaba! Philips biberon ısıtıcısını satışa çıkardım. Ürün toplamda 2 kere kullanıldı. Bebeklerimi emzirdiğim için hiç kullanmadım. Servis ömrü 7 yıl. İlgilenen yazabilir.