Geçen ay safra kesesi yüzünden hastanelik oldum. Önce taş var dediler tomografi sonucuna göre. Sonra ultrasonda bulamadılar. Değerlerim de sınırda olduğu için ameliyat yapmaz devlet dediler. Bir de 1 aylık bebeğim var emziriyorum diye ilaç falan vermediler. Arada atakların olacak safra kesesini aldirana kadar çekeceksin arada bu atakları dediler. Ve dün yine bir atak geldi belli ki ayda bir gelecek. Şimdi sizlere sorularim var nolur biliyorsanız cevap verin.
- Safra kesesi ameliyatı olursam ne kadar süre bebeğimi emzirmemem gerekiyor?
- Ameliyat sonrası süt kesiliyor mu?
- Zor bir ameliyat mu bakıma ihtiyac duyuluyor mu? İki çocuğum var çünkü.
- Bildiğiniz İstanbul Avrupa yakasında iyi bir doktor var mı? ( Genel cerrahi)