Kızımla misafirliğe gidince çok ağlıyor insan görmeyeli o kadar çok oldu ki sosyalleşme tavsiyeleri verir misiniz? Arkadaşlarım çağırıyor ben de girmek istiyorum ana çığlık çığlığa böyle oturup bir yemek değil çay içirtmiyor. Emmiyor ağlıyor uyumuyor oyuncaklarını istemiyor. Arabada da dönüş yolunda çığlık atıyordu. Eve girdik sustu kahkaha atıyor bir mutlu bir mutlu oynuyor kendi kendine yatakta. Bizi bir gülme tuttu. Yavrum nasık yabancıladı ya kıyamıyorum da