Kızım tam 24 aylık şu an. Bez bıraktırmak istiyorum fakat bazı uzmanlar bezi bırakabilmedi için merdiven inip çıkabiliyor olması lazım diyor. Kızımda hipotoni var yürümeye bile yeni yeni başladı motor gelişimi geriden geliyor. Ama her şeyi anlıyor biliyor klozet aparatı aldım bezli şekilde oturtuyorum çiş yaptım kaka yaptım diyor sifonu çekiyor. Bezsiz denedim çok rahatsız oldu bezi kapat diye ağladı. Nerden nasıl başlamalıyım sizce tecrübeli annelerimiz♥️