bhrdgan ben sezeryani pat diye oldum kolestaz gecirdim çünkü. Bir de ameliyatta isiklari sagolsun nasil kesildigimi gösterdi. 10 gun aci cektim bol yuruyusle iyilestim. Bir de gaz sorunu olmuştu bende acile kaldirildim ikisi birden aci cok fenaydi. Kolestazdan dolayi heryerim yara ve cok kasiniyordum yetmezmis gibi. Yani benimde bayagi kotu animdi. Ustune sacma sapan millet elestirisini saymiyorum. Dogum yaparken bir de anestezi nefesimi kesti kesin aha gittim ben dedim. Tam bir travma benim icin. Bunlar moral bozsun diye anlatmiyorum devami guzel oldu cunku 🌸 sonrasinda annelige alistim, acim gitti ve bebegimle artik basbasa kaldik. Biraz buyuyunce ev islerini rahatlikla halletmeye basladim. Uyku egitimi verdim ve artik bebegim bana ayak uyduruyor. Simdi 11 aylik hangi ara buyudu daha gecen sene bugunler hamileydim diyorum. Benden tavsiye gecmisi unutun iyilestikten sonra gelecege odaklanin. Simdi gozume bakip gulup sariliyor ya dunyalar benim oluyor 🤍 ha bi daha dogurur muyum sanmıyorum 😁