Gerçekten bi çaresi var mı yaa doğumdan sonra yüzümde kahverengi lekeler kaldı acayip bir şekilde 10 ay oldu ama hala geçmiyor göz altlarım yorgunluktan uykusuzluktan çöktü resmen her gören ne kadar yaşlanmışsın ne kadar zayıflamışsın sana ne olmuş diyor bunun bir çaresi varsa lütfen biri beni de aydınlatsın zaten cildim çok güzel değildi siyah lekeler vardı siyah noktalar vardı daha da beter oldu