Berko 1byd jel önermiyorlar içinde bi madde varmış çok zararlıymış ben jel kullanıyordum onu burdan birisi demişti hemen bıraktım tetagile başladım
nuurrtrkmn Berko Merhabalar tetagil nasıl bir şey acaba faydası oluyor mu Kızım baya sıkıntı çekiyor ya alttaki dişin biri çıkıyorda yanındaki de çıkcak sanırım ateş vardı o azaldıda , ishal huzursuzluk birdenbire ağlıyor falan Bende mi alsam acaba
Berko nuurrtrkmn alın ondan en sağlıklısı ve rahatlatıyor çocuğu oğlum onu görünce seviniyor toz gibi ama eczanelerden alın internette çakma olabilir çocuğun ağzına direk dökebilirsiniz ama ben elime döküp parmağımla sürüyorum