3kedili2bebekli fatmaglll 1 gün biraz gaz sancıları olmuştu o kadar o da süt urunlrri alerjisinden kaynakliydi
onefinemom fatmaglll biz yaptırdık, 2.ay aşıları ile birlikte. Verem aşısından kaynaklı olduğunu düşündüğüm ateşimiz oldu birazcık sadece. Rotanın tek başına bir yan etkisi oluyor mu bilmiyorum hiç
Themom_ fatmaglll Hiç yan etkisi olmamıştı doktorumuzda ishal veya kabızlık olabilir demişti ama şükür hic bi sey yaşamamıştık.