elisa2705 kirpapatyasi19 uygulamada 1 yasta yeme reddi oldugu yazıyor bizimkide öle fazla zorlamıyorum
domatesguzeli kirpapatyasi19 benim oğlumda 1 yaş olucak ağzına alıyo çiğneyip geri çıkarıyo zor bela yedirmeye çalışıyorum ömrümden ömür gidiyo desem yeridir uykusu ayrı bozuldu yemesi ayrı bu güne kadar ben cocuk falan büyütmemişim ne rahatmışım dedim resmen