Bebeğim 8 ay 19 günlük. normalde desteksiz uyuyor ama son 3 gündür uykuya dalışları çok çok zorlu yatağa koyduğum an ağlamaya başlıyor. Diş geçen hafta 3 tane birden patlattı artık biraz rahatlamıştır diye düşünüyorum, gün içinde başka bir huzursuzluğu vs yok. Uyku gerilemesi yaşıyor olabilir miyiz ?