Kızlar merhabalar kızım 18 aylık ebeveyn kontrolü bisikleti pek sevmedi bir arkadaşımızdan almıştık. Dışarda scooter görse bayılıyor binmek istiyor sürmeye çalışıyor bende almak istiyorum ama tereddüteyim kullanabilir mi diye kullanamazsa boşa gitmez biliyorum seneye kullanır. Sizin düşünceleriniz nedir merak ettim?