Karansmmom kaç tane var bugün hep buna denk geldim size de yazıyım bizde de çıktı 3 tane her gün bir yerinde çıktı baş parmaklairnda var ikisinde de çocuk Dr ve cildiyeye götürdüm baya incelediler önemli değil terlemekten oluyor bazı çocuklarda görülür dediler 2 haftayı geçti bizim küçülüyor ve kızarıklığı sönüyor siz yine de götürün isterseniz aynı gorunuyordu böyle dediler artmadı da