Merhaba, kızım 10 aylık olmak üzere.
İlk aylarda her bebeğin korktuğu şeylerden (hapsuruk, ani ses, blender…) korkuyordu. Ama emeklemeye başladı ve benim sesime bile tepki verir oldu. Ortam sessiz o oyunuyla oynuyor diyelim, babasıyla bir sohbete başlıyoruz, birden korkup emekleyip kucağıma geliyor.
Az önce odasında oyun oynuyordu ben de sallanan koltukta vakit geçiriyordum. O sarı top nereye kaçtı kızım dedim ve ağlayarak bağırdı kucağıma doğru emekledi hızlı hızlı.
Evde TV açmıyorum sessiz oluyor. Yaşadığım şehirde tekim gelen giden de yok. Acaba bundan kaynaklı olabilir mi?
Bu arada dışarda çok sosyal, herkese gülümser.