Merhaba sürekli ateş oluyor ve boğaz ağrısı. Dr calpol ve başka bi ateş düşürücü yazdı çapraz kullanıyorum. Aferin şurup ve antibiyotik de kullanıyorum bebeğime ama sanki fayda etmiyor 3 4 gün geçti sürekli ağlıyor süt içerken yutkunamıyor . Ekstra ne yapabilirm iyi gelsin diye ıhlamur kaynatsam ılık versem iyi gelir mi çok çaresiz kaldım yardım edebilyecek annelerim var mı ☹️