46 günlük kızım var grip oldu doktor ilaç yazmadı küçük öldüyordun için sadece antibiyotik şurup verdi ama onu da ateşi çıkınca verin dedi ateşi çıkmadığı için vermiyoruz burnu çok tıkanıyor normalde 3 saat uyuyordu şu an 40 dakikaya 1 saate 1 uyanıyor burnum tıkanık olduğu için uyumadığını düşünüyorum daha önce hiç burun fizyolojik serumla burnunu açan oldu mu ben sadece burun Aspiratörü kullanıyorum ama tam temizlenmiyor serum kullanmayı düşünüyorum hiç daha önce yapmadım nasıl yapabilirim yardımcı olursanız çok memnun olurum