nurozkann dideral ritm düzenleyicidir. Panik ataginiz varsa şiddetli gecirmezsiniz çünkü çarpıntıyı önler o ilaç. Yarım ilacın hiçbir zararı olmaz. Bende de panik atak vardı. Mutlaka psikiyatrist ya da psikologa gidin. Panik atagin kökeni tedavi edilmeden çözülecek şey değil, sadece atağı hafif geçirirsiniz ritm düzenleyici ile