Kızlar ben spiral taktıralı 1 yıl oldu. En son mayısta kontrole gittim yerinde sıkıntk yoktu. Adet olalı da 3 ay oldu ilk 2 ay gününde oldu ama bu ay 2 gün geçikti. Tek sprirallede korn mu yorum geri çekilme de var. Spiral de böyle adet düzensizlikleri oluyor mu yaşayan var mı?