Sinemkaan25102022 neye ağladığını saptamanız ve çözüm bulmanız gerekiyor. Canı mı sıkıldı ? Sizinle oynamak mı istiyor? Bir şeyi yapmayı başaramadı mı? Bir seçim mi yapmak istiyor? Dişi mi ağrıyor? Onu dinlemenizi mi istiyor? Koltukta değil de yerde onunla oturmanızı mı istiyor? Daha fazla ilginizi mi istiyor?
Sorun neyse fark edip çözüm olmaya çalışırsanız ağlaması durur. Dikkatini dağıtmanız işe yaramaz çünkü şu an onun önemli bir meselesi var onu çözmeniz gerek. Ve onun duygusunu bol bol yansıtmanız gerek. Direk kucağınıza almak yerine onun yanına oturup “Aaa şunu yapmakta zorlandım mı ? Tüh çok sinir bozucu . Kızmış olmalısın. Birlikte tekrar deneyelim mi?” Gibi tepkiler Vermeyi deneyin . Ağlamak istiyorsa ağlasın ona uygun mesafede kalın. Ben senin yanındayım istersen sarılabilirsin deyin. Ağlamasını susturmaya çalışmayın.
Bir de böyle deneyin. Nazik disiplin kitabını öneririm sorunlara etkin yaklaşabilmekte çok faydalı