Biz3kisiyiz_ defnevedoruk aa pardon ben olayı yanlış anlamışım 😂😂 sizin kendi bebeğinizle aradaki fark sanmıştım 😂
ellerimt0mbikt0mbik Karakiz1 Aslan oğlumun aslan abisi var o zaman .🤗🤗 Nasıl ,başladı mı iki yaş sendromları?
Karakiz1 ellerimt0mbikt0mbik Ay başlamazmı uzun süredir var hemde vurmaları kızdıgı zaman yerlerde yuvarlanmaları of of ama hepsi com güzel sizde durumlar nedir
mybabyberatiko agitmoms 4 temmuz 2022 doğumlu oğlum ♥️ 9 temmuz da yıldönümümüz 🥰 temmuz ayı bizim için çok özel 😍