canimoglum_01 benim bebeğim ilk aylar öyleydi. Çünkğ gece çok geç uyurdu ama sonra gün içinde kendime ve eşime vakit ayıramadığım için kendimi kötü hissettiğimi, artık hayatımın sadece annelik üzerine odaklandığını, ne bileyim eşimle bir film bile izleyemediğimizi, muhabbet edemediğimizi fark edince bir dur dedim kendime. Her gün yarım saat erken uyandırarak, uyku pencerelerine dikkat ederek gece uykusunu akşam 8 e çektim. Şimdi akşam 8-sabah 7 uyur ve bu tempo bana çok çok daha iyi geldi.