Gunesinannesi selam canım. Benimde sağ göğsümden diğerinin yarısı kadar süt geliyo ve oğlum emerken çok fazla acıyo. İçinden içinden acıyo. Buarada benim sağ göğsümde iyi huylu kistler var, bir tanesi fındık büyüklüğünde. Acaba sütün az gelmesinin sebebi kist olabilir mi, başına gelen var mı ?