Oğlum 3 gündür antibiyotik kullanıyor, 1 . Yaş asısından sonra olan ateş için, önceden biletimiz kesilmişti, sımdı gördüm çok fazla rötar yapıyormuş, oğlum zaten hasta kötü olmasından korkuyorum, iptal edersek te paranın 3 te 1 ini veriyorlar, sizce ne yapmalıyım,iptal mi etsem..