Dün bir yerde okudum tek göğsü 15 dk emerse doyar diyor fakat benim bebeğim özellikle bu ara 5 6 dk emip emip bırakıyor, ilk 10 dk ilk süt son 5 dk son süt geliyormuş son süt yağlı oldupu için daha tok tutuyormuş ve benim bebeğim böyle 5 dk 5 dk emip emip sürekli meme istiyor sanırım son sütü almıyor bir de 2 ay 1 haftalık şuan oyun oynuyor meme ile doğru düzgün emmesi için ne yapabilirim bir de gece uyanıyor yine emerken uyuyup kalıyor 5 6 dk içinde o yüzden de gece 3 kez kalkıyor