berrarici Kızlar doğum yapalı 37 gün oldu 30. Günde kanamam kesildi ama 37. Günde kanamam başladı regl mi oldum acaba yada lohusalık devam mı ediyor
annevebebegiii__ berrarici lohusalık devam ediyor doktoruma da sordum emzirdiğin süreçte kanama görebilirsin dedi